dilluns, 17 de novembre del 2008

Cinocefalo




Treball per l'assignatura d'ordinadors, 100% photoshop.
Despres del meu al.legat contra la tecnologia el millor
que puc fer es penjar un treball fet nomes amb ordinador.


Pero saber-ho fer mai esta de mes...


Parteixo de 3 fotos, la resta textures i ajustar colors.
Tampoc es dels meus treballs preferits, pero m'agraden els colors i la
composició. Tambe m'interessen les textures del fons (ampliar per veure)
en realitat acaba tinguent un acabat mes "analogic".

1 comentari:

Anònim ha dit...

hosti tiu, pensava que un tenia cos d'animal de cara al sol, i girava el cap a la dreta! estava convençut fins que he llegit aixo de fons figura i cap.

Si, la composicio i els colors destaquen. I la textura mola q sigui irregular. Ja m'ensenyaras truquillos dl phostoshop!

Creative Commons License
Tot en: Creative Commons.